Popularni postovi

Piramide u Bosni

 Piramide u Bosni?Da se podsjetimo kako je krenuo ovaj blog.Kada su piramide u pitanju moram se vratiti na raniji period.Mislim da je najbolje da predstavim svoj grad,ono što je najaktuelnije u njemu a da je zanimljivo svima.Po meni to su piramide.Za nekoga to je već otrcana fraza,ali za mene i mnoge druge taj projekat tek počinje.

Ako bude novaca za koju godinu bi se moglo saznati nešto veoma veliko za cijeli svijet,a to je šta se to krije u piramidi sunca,najvećoj piramidi,bar tako se opisuje i dokazuje matematički.


Mnogo toga ima u knjigama gospodina Semira Osmanagića,ali ja volim da sam istražujem,kao i on,ali svako na svoj način i da dajemo komentar, kako to sve vidimo iz našeg ugla.To može bilo ko ,ako ga zanimaju ova otkrića.

Zavisi kako ću se snaći na ovom blogu,za početak samo tekst a poslije i fotke ,kojih ima mnogo,mnogo.Da napomenem, o svemu ima dosta na  http://bospyiramids.blogspot.com/ 

te www.ljekovita.com,tu je i dio mene i mojih radova.Ovaj zapis i fotke su od 28.09.2009.g.







tags:piramide,blog,knjiga,fotke,

No comments:

Post a Comment